Moikkelis koikkelis,
Valvojana ajattelin avata tämän keskusteluosuuden. Olen tällä hetkellä vannoutunut WOW pelaaja, mutta ei koskaan tiedä mikä seuraava peli saa minut syöväreihinsä.
Aikoinaan veljeni Shadow sai minut suostuteltua pelaamaan WarRock sotapeliä. Ennen kuin huomasinkaan olin MF jäsen, yksi harvoista naisista. Kaikkien muiden mukana heittelemässä nadeja ja kiroilemassa, riehumassa, pervoilemassa (normi meininki)
Kauan sitä peliä pelasinkin, ainakin vuoden verran. Nyt WR ei ole pitkään aikaan innostanut, koska hackerit saivat pelin voimakkaaseen kouraansa. Kun WR menetti hohtoaan, klaanilaiset Talesmani ja Smigu käyttivät tilannetta hyväkseen ja suostuttelivat monin eri tavoin minut kokeilemaan Wowia. Eikä aikaakaan kun olin koukussa. Ja nyt en mitään muuta olekkaan tehnyt kuin levuttanut. Aikoinani vannoin, että RP-maailmaan minä en koske! WOW-untuvikko siis olen mutta ei se haittaa menoa kun on kokeneenpien joukossa
Wowissa pelaan The Sha`tar servulla nimimerkeillä Hunajainen(feral/resto druidi), Kuunkuiske (holy priest), Tummatuike (protection paladin), Siniusva (DPS DK). Hymyillään kun tavataan!